Matrikula 2020-2021

• astelehena, 2020ko uztailak 20 |

2020-2021 ikasturtean Lanbide Heziketako ERREGIMEN PRESENTZIALEAN (eskaintza osoa eta eskaintza partziala) onartzeko eta matrikulatzeko egutegia.

Idazkaritzako arreta ordutegia

• Uztailaren 7a: Behin-behineko zerrendak, onartuak, ez-onartuak eta baztertuak.
  • Uztailaren 8ra arte: Behinbehineko zerrendei erreklamazioak aurkeztea.
  • Uztailaren 13: Behin-betiko zerrendak, onartuak, ez-onartuak eta baztertuak.
  • Uztailaren 13tik 17ra, biak barne: Onartutako ikasleek matrikula egiteko ohiko epea.

• Uztailaren 21etik 31ra, biak barne: Ezohiko matrikulazio-epea, I. fasea. Ikastetxea itxita egongo da uztailak 27tik obrak egiteko.

Oharrak:

• Hitzordua eskatzea gomendagarria da itxaronaldiak ekiditeko.
  • Aurrematrikula egiten ez duenak ezingo du matrikula egin iraila arte, eta orduan bete gabe gelditu diren zikloetan bakarrik egin ahal izango du.
  • Aurrematrikulan gutxienez 10 aukera betetzea gomendatzen da.

2020-2021 ikasturtean Lanbide Heziketan matrikulatzeko epeak BERTARATZE modalitatean.

Ikastetxe berean maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen direnek ekainaren ??etik uztailaren ?era arte, biak barne, egin beharko dute matrikula.

Gainontzeko ikaslerientzat:

Aurrematrikula, eskabideak eta dokumentazioaren aurkezpena
Ikastetxean bertan 2020ko ekainaren 1etik 19ra arte, biak barne.

+ Online ekainaren 19ra arte eta zikloko lehen kurtsorako bakarrik

+ Ekainaren 19 arte: eskaera aldatzeko edo zuzentzeko aukera

• Ekainaren 30ra arte: Eskatzailearen espediente akademikoa edota bestelako dokumentazioa, beharrezkoa bada, aurkeztea. (I. eranskineko laugarren jarraibidean adierazitako dokumentazioa aurkeztea)

• Ekainaren 23ra arte: (dokumentazioa ez online ez ikastetxe batean presentzialki aurkezten ez dutenentzat)

• Uztailaren 8ra arte: Behinbehineko zerrendei erreklamazioak aurkeztea.

• Uztailaren 13: Behin-betiko zerrendak, onartuak, ez-onartuak eta baztertuak.

• Irailaren 1etik urriaren 16ra, biak barne: Ezohiko matrikulazio-epea, II. epea.

Prozesuan onartutako ikasleek eta prozesu horretan parte hartu behar ez dutenek (maila errepikatzen dutenek edota 1. mailatik 2. mailara pasatzen diren ikasleek) egutegian zehaztutako egunetan egin beharko dute matrikula. Bestela, esleitutako plazari uko egin diotela ulertuko da.

1. Matrikulatzeko prozesuari buruzko informazio zabalagoa hemen

2. Hemen duzu gure eskaintza Heziketa Zikloetan